Tuesday, May 20, 2008

Brutalt resultat for juniorene

Hjemme mot Sunndal2 ble det et brutalt resultat for ungguttene på juniorlaget. Men selv om resultatet tilslutt ble 2-7, så var det ikke så ille som resultatet forteller.
For å sitere Svennis;
"first half good, second half not so good"

Elvir og Øystein scoret målene til Ekko i første omgang, og til pause stod det 2-2, og med litt hell hadde hjemmelaget ledet med to mål til pause.

Gjestene får en pangstart etter pause, og leder kjapt med 4-2. Sunndal tok over midtbanen, og Ekko sviktet på defensive markeringer. Dette førte til at Tommy tilslutt måtte plukke ut hele 7 baller fra nettet.

Kristoffer(bildet) stod over grunnet sykdom, men er forhåpentligvis klar til A-kamp kommende fredag mot Nordlandet.

11 comments:

Anonymous said...

Tommy hadde ikke trengt å plokke ut 7 baller hadde forsvaret vært på plass. de fleste av de målene var av markerings svikt. 2 omgangen kunne det ha lett blitt 20-2 til Sunndal!

Anonymous said...

Tommy skulle hatt noen han også, men det var en del markeringsfeil, men det var ikke forsvaret hver gang!! forsvaret var alene hver gang, midtbanen var ikke med tilbake, bortsett fra Øystein da

Anonymous said...

Kan ikke legge tapet og alle 7 måla på forsvaret.2 omg,mista vi midtbanen,men det var hele laget som sviktet.Markerings svikt,var det på noen av måla.Mener at baller som havner rundt 5 meteren,er keeper mat.20-2 til Sunndal? Hm,hm.Måtte vært på en annen kamp jeg.

Odd Gøran

Anonymous said...

viss du mener det er keepermat, kan du stille deg i mål uten noen form for keepertrening, å plukke de ballene, det er ikke SÅ lett. prøv det selv før du prater om ting du ikke forstår.

ikke stygt ment, sier bare du/ og de aller aller fleste som "henger" ut en keeper ikke forstår hva de snakker om.

keeperplassen er den mest spesialiserte utøveren og viktigeste utøveren på et fotballag. og han jeg,alle keepere får null trening på dette i lavedivisjoner/dårlige lag. så til dere som skriver at ting er keepermat. til ALLE: vi får ingen trening!!! men det får ALLEutespillere!

måtte bare skrive det her:-) men som vanlig, vil de fleste, altså de som ikke har stått i mål forstå hva jeg mener!! DESVERRE!

keeperfantomet

Anonymous said...

Kjære Ørjan.Såg du kampen?Du kan ikke diskutere situasjoner du ikke har sett!Keeperen er ikke noen GUD på ett lag.Alle spillerne er like viktige.Kan ikke drive keeper trening,når ikke keeperen stiller på trening.Enig at det er lite keeper trening.Sterke påstander du kommer med,når du mener at vi skal holde kjeft,fordi vi ikke har stått i mål.Det blir det samme,som at du/keepere ikke kan si noe om en av plassene ute på banen.Kan ikke si noe sånt.
Du har jo fått spørsmålet som keeper trener!Du er jo den rette,som har så sterke meninger.Ta på deg jobben,du er hjertelig velkommen.Jeg har ikke peiling på keeper trening.Derfor tar jeg kritikken din med ei klype salt.Jeg vil fortsatt Bruke ordet KEEPERMAT.(fikk lov av Thomas Myhre)

Odd Gøran

Anonymous said...

hehe.. du skriv at det meste innenfor en 5meter er keepermat, der er ikke jeg enig,vertfall når man aldri utenom kamp kommer opp i situasjoner der man må ut i feltet.

vi keepere må ha mye alt, det er et faktum. om han/henne skal vare god da.. kanskje jeg tok litt i, men det er for å understreke og at folk skal tenke litteran på hva som blir skrevet.. ikke for å vare frekk eller noe:-)

jeg kommer til å stille på en del ekko treninger framover, kan gjerne trene sammens med tommy, a og junior har vel trening sammens de fleste gangene.

men som sagt hundre ganger, full jobb. full skolegang er ikke enkelt å kombinere med å legge opp en trening, finne ut hva som trengs av trening for den enkelte, det tar ca.1 time pluss treningen, det vil ta for mye tid. dilleri gidder jeg ikke holde på med. ogja, det er vanskelig å ha keepertrening når keeperen ikke møter opp, men om de fikk trening, kanskje de ville kommet da???

tommy kan mye om trening, juniorlaget har 3 ternere. bør vel ikke være for vanskelig å lage et opplegg da!!!

har heller ikke sagt at keeperen er gud, men den viktigeste og mest spesialiserte plassen å spille på. det er en IKKE diskusjon, men fakta!

med dette vil jeg takke for meg inne på forumet.

lykke til hele ekko stabelen:-)

Anonymous said...

Ok med jobb,skolegang og ikke har tid,ørjan.
Tror du alle andre,har så mye mere tid?De er i jobb,har familie,div hjemme som må gjøres,trener barna sine+at de er med å driver annet frivelige organisasjoner.De vil bruke mere tid på å legge opp ei keeper trening,enn du som keeper.Men du mener at disse har tid!Dette må du gjøre noe med,ørjan.Ta på deg en trener jobb,så får vi se resultatet,når året er omme.

Anonymous said...

skal du ikke skrive navnet ditt odd gøran??

tror ørjan hadde fungert MYE bedre som trener enn alle de som har ansvaret i dag!

og til dere som ikke forstår situasjonen hans: syns videre synd på dere selv! har snakket med ørjis, og når man driver 10 timer med skole hver dag i over en mnd, pluss alt det feige fyrn nevner, utenom barn. kan dere tenke på hvor mye tid han har igjen til trening???

dere har et trener ansvar. da bør dere begynne å ta den serriøst! ørjan er for god for ekko! dere gamle forstå seg påere får bare holde på videre..

snakkes om 5 år, da har ørjis vist underverker garrantert..

Anonymous said...

Vil bare si en ting.JEG HAR INGEN TING med dette innlegget å gjøre.Jeg skriver navnet mitt under alt jeg skriver på disse sidene.Tørr åstå ved det jeg skriver.Blir meget skuffa og oppgitt,når du påstår at deg er jeg.DU ER FEIG,sammens med de som ikke tørr å stå frem.MÅ på molde kamp,derfor ikke tid nå til å si mere.Denne siden bør stenges for dere anonyme!
Odd Gøran

Anonymous said...

Da er molde kampen over.
Ingen som er i junior gruppa har SKREKET seg inn som trenere.Vi stilte,for at ingen andre ville.Så takk til oss 5,for at ekko stiller junior lag.Det er fritt frem å ta over.Tar vi ikke dette seriøst?Tull prat.Vi er også gamle fostå seg påere.(Uff uff,så vondt du må ha det).
Jeg tar dette innover meg.Mister piffen med slike påstander.Du vinner,det er nok siste året jeg gidder å bruke så mye tid, på frivelig arbeid.Da er du kvitt meg og kan ta over selv.
Viss du ikke er tøff nok til å stå frem med navn her,så kan du ringe meg på tlf.så kan vi diskutere.ER DU SÅ TØFF?
Syns det er veldig dumt at dere anonyme,skal ødelegge denne siden og laget forøvrig med den surmuling og feighet.

Odd Gøran

Anonymous said...

må bare presisere at det ikke er jeg (keeperfantomet) som har skrevet det 3dje siste innlegget eller ka d e..

bare slik at i slepp å svare for det mer. lure igrunn på kem d e sjøl som he skreve d, for d som står der, stemme vel ikkje helt..

keeperfantomet