Thursday, October 14, 2010

Årets Fair-play spiller 2010

Grønnis blant flere som ble hedret ikveld på Jendem Grendahus.

Årets (Fair) Player, 2010
Leder i fotballgruppa, Eli.
Sesongens siste trening ble ikveld gjennomført på Ekkobanen, med et påfølgende spillermøte. Bra oppmøte, der det vanket fortjente blomsterbuketter fra lederen i fotballgruppa Eli Fanghol til avtroppende trenere Andrè og Knut. Divisjonens klart beste oppmann, Odd Gøran, fikk selvsagt også velfortjent heder og blomster.

Årets ildsjel, 2010.
Klubben jobber med å få på plass et trener-team til neste sesong, og ser for øyeblikket etter alternativer utenfor klubben. Avtroppende hovedtrener Andrè blir forøvrig med også kommende sesong, som spiller.
"Årets fair-play spiller 2010" ble også utropt, og Stig Reidar fikk sin velfortjente pokal.

17 comments:

Anonymous said...

fortjent stig!!kem e årets spiller,åretes flopp osv?

Anonymous said...

Ser du ikke avstemningen til høyre?

Stikk innom for en prøvetime.

Mvh
Speccsaver.

Mann1 said...

Bauskin er vel klar for nyoppstartede Elnesvågen 2!

Anonymous said...

Jo, men avstemningen til høyre ser veldig userriøs ut! De som fortjener det mest har lite stemmer.

Anonymous said...

Og hvem fortjener det mest?

Anonymous said...

hvorfor lete utenfor klubben, når man har gode alternativer innenfor klubben. og kjenner gutta og hva som skal til bedre??

hvem er det igrunn som skal bestemme/ ta ut en trener? HÅPER VIRKELIG DE KAN SE ETTER DET EKKO TRENGER.

keeperfantomet

Anonymous said...

Våknet nabo? lenge siden jeg har hørt noe fra deg.
Joda,vi har folk i klubben,bør ha en som står på linja.Hadde du vært hjemme,skulle også du fått spørsmålet.Men vi jobber med saken.

Odd G.

Anonymous said...

det burde komme inn en trener som ikke kjenner til Ekko spillerne. så de 11 utvalgte til hver kamp som blir utvalgt er basert på hva de presterer på treningfeltet, ikke bare for hvem de er, eller hvem de kjenner. føler det er for mye "kamerat" uttak på ekko laget.

Anonymous said...

våkna alltids, når i kan slenge litt med leppa :-)
syns det bør vare ei kvalifisert gruppe vertfall som ska ta dn beslutninga, å i he som vanlig mine tvil :-) hehe

morten som ligg an t årets spiller? jaha.. kor mange pc`a he han sneke seg inn på og stemt fra? ;-)

keeperfantomet

Anonymous said...

He He

Må le av disse keeperene. Først av Tommy Hol, som sverget han ALDRI skulle skrive noe her inne. SÅ lenge holdt det.
For det er jo du som har skrevet at det er for mye "kamerat-uttak".

Dernest Keeperfantomet. Våkner opp hver gang han kan skrive noe negativt om noe.

Må ligge i blodet deres.

Mvh
En som aldri skal ha på seg keeperhansker!!! Hvertfall ikke flere ganger!

Anonymous said...

det der var faktisk ikke hol. synd det taper!

Anonymous said...

hei din jævel.

kan du peke på når jeg sier noe negativt??

jeg har faktisk ALDRI snakket negativt, men vil at ekko ska ha det bestmulige sportslige apparatet rundt seg. at folk inne på denne sida ALLTID snur d til negativitet har jeg ALDRI skjønnt. men det har vel med at de som skriver at jeg er negativ har NULL KOMPETANSE på hva de snakker om.

så JEJ LEEEEEEEEEER av en så latterlig kommentar som du he lagt inn. du e en idiot. og i he løst å vete kem du e. så kan i komme å sei d rett i tryne på deg! du e jekla usakli, å en forbanna idiot!

ps. fan kor pingle du e som ik tør sei navnet ditt!!! looooser

med vennlig hilsen keeperfantomet!




det var det opprinnelige innlegget jeg med en gang tenkte jeg skulle skrive.

men den stakkars lille gutn som har lagt inn siste innlegg skal få lov til å ha et penisforlengende innlegg på sia, uten at jeg skal ta meg nær av det. ha en flott kveld du ikke keeper lenger.

du ruler ass..

keeperfantomet

Anonymous said...

Hva med å begrunne hva du mener med "kamerat-uttak"?

Hvilke spillere har spilt denne sesongen, som ikke burde spilt?

Tøft gjort å slenge ut påstander, uten å kunne backe de opp med fakta.

Anonymous said...

Du mæ "kamerat uttak" . I å knut he alltid tatt ut den beste 11eren t kvar kamp. Alle i vår stall er godnåkk til å spille seg inn i en 11. Mange ting som spiller inn. Vise fotball ferdigheter,teknisk,taktisk,vilje,motivasjon,fysikk etc. Mange som har et stort talent som kan utvikles mye, men bære du sjøl som kan kan gjær nåkkå mæ d.
Alle he fått like mykje treninger å bevise d på. Å alle har fått mye spilletid for å bevis hva de er god for.
Står for alle våre utak. Noen av byttene kan selfølgelig diskuteres.
Stå på 100% so e du blant de 11:)

Andrè

Anonymous said...

Til du med "kamerat-uttak" Hørte ikkje nåkkå om det på møtet igår? viss du va der!
Bare toskete å bynne å lange ut mot t.hol og Ørjan å du mr. annonym.
andre og knut har peiling, og dem laguttaka som blæ gjort, blæ gjort,å det kan ingen gjær nåkkå me no. Men du får sikkert snakke med andre og knut om det om du tørr å sei kem du e;)


En ting i meine bør bli nytt for neste sessong e at du må ha en bruker for å få skrive her. det blir så mykkje domt!


Fredrik L

Anonymous said...

Supert att folk er opptatt av a laget.
Vi hadde møte i går,der det var KUNN en spiller som sa noe angående årets sesong,resten holdt kjeft.Hvordan skal vi tolke det?
Jeg er sikker på at Andre og Knut har tatt ut de 11 beste,som de har hatt til rådighet,til hver kamp.Vi har vel ikke startet med det samme laget i to kamper på rad.
Trenerne har gjort en kjempejobb og jobben har vært GRATIS.
Til naboen,vil jeg si at du har mye rett i det du sier,men vi er tross alt ett 5 div.lag og ikke elite.Ikke så mange som gidder å ta ansvar i ekko,så noen må gjøre det.Er sikkert ikke den den rette til være med å avgjøre neste års trener,men noen må.
Må ta av meg hatten,for de på laget som har fam.og små barn å ser seg tid til å være med.(håper de tar ett år til).
Når det gjelder årets spiller,så har jeg som oppmann 4 dobbel stemme og den står mellom 2-3 spillere.Denne sida,bestemmer ikke det.
Jeg sa nei til oppmanns jobben i går,men blir etter en natts søvn geira til å ta ett år til,vis jeg har tillitt blandt gutta.(føler det trengs nytt blod,da jeg har hatt mange av guttene i 10 år.)

Odd G.

Anonymous said...

om jeg ikke helt føler jeg vet hva jeg leter etter, spør jeg som oftest folk som har peiling. men det er dermed ikke sagt at du ikke vet hva du skal se etter odd g!!!! du har tross alt mer erfaring i det gamet her enn godt over halve laget til sammen! :-)

så over til oppmanns jobben. som sagt tidligere, odd g er den beste oppmannen jeg har hatt. og du bør etter min mening få en betalt stilling neste år.

den neste treneren må vertfall få til en ting med spillerne neste år. SNAKKING både til hverandre på banen, når det er møter, og når ting diskuteres. verden går ikke videre med enveis komunikasjon. så til alle spillere: SKJER DERE OG BEGYNN Å PRAT :-)

og også enig med freddy og andre. det bør bli "konto" på siden. og ut fra det andre sier er jeg og enig at alle har hatt sjansen til å bevise hva de er gode for. og stort sett har det best antatt laget ut i fra hva trenere ser spillt i 1 11eren. selvinnsikt er en bra ting. når dere klager på et laguttak, må dere og tenke på de 4 faktorene som bestemmer et laguttak og som er bestemmende for fotballspillet. 10 poeng til de som klager på uttaket om å komme med de 4 faktorene :-) jeg tror nemlig ikke mer en 3 av spillerne kan tenke seg til hva de 4 faktorene er. ta utfordringen om kom med de gutter :-)

keeperfantomet