Friday, September 19, 2008

Tap



Ekko - Clausenenga 1-5 (0-4)


Steinar
Joachim, Morten, Are, Håkon
Ole M (Aleks 45), Reidar, Øystein, Jarl
Fiske (Tommy 45), Gard

1. omgangen er kort fortalt en av de svakeste omgangene Ekko har spilt på veldig lenge! Ingen spillere får godkjent karakter. Målene var av typen lettkjøpte, og kom mest av alt som følge av horribelt spill av Ekko defensivt! 4 mål til gjestene før pause var brutalt, men trolig også fortjent.


I pausen gjorde vi en del endringer. Morten tok opp hanskene i buret, Steinar inn som stopper og juniorene Tommy og Aleks inn. Den viktigste endringen var likevel at vi la om til 4-3-3. En formasjon som fungerte langt bedre, og den 2. omgangen vi leverte kan vi faktisk være meget fornøyde med. Enga slapp seg nok noe ned da de hadde en komfortabel ledelse, men sier likevel litt da de hadde deres eneste sjanse for omgangen hele seks minutter på overtid. Den scoret de selvsagt på...

Vår redusering kom etter 80 minutter ved Tommy, etter meget bra forarbeid av Øystein.
Ellers ikveld så har Elnesv2 vunnet tosifret mot Nordlandet mens Malmefjorden bare greide 2-2 hjeme mot Isfjorden.


16 comments:

Anonymous said...

ekko hadde vel så å si 2 strekredninger...Joachim og Are

Anonymous said...

nå skal det forøvrig ligge ute en videosnutt fra oppgjøret ekko-malmefjorden tidligere denne sesongen!

http://www.youtube.com/watch?v=kPFRgVrgXm8

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

Har ikke sett noen vidiosnutt,for det trengs ikke.
ett lite svar til siste innlegg.Selvfølgelig skal jeg som tilskuer ikke inn på banen.Det har jeg beklaget på ett møte med klubben og dommer obsservatør.
Så klubben har jo tatt tak i det som skjedde.
Var du på kampen,å så hva som skjedde?Vet du hva som fikk meg til å reagere?
Jeg blir beskylt for å tatt STRUPETAK,noe jeg ikke gjorde.Eneste jeg var i kontakt med,var at jeg holdt Torgeir etter at han var tatt strupetak på.
Håper at du er så voksen at du tar kontakt med meg,så skal du få vite alt i denne saken.Slutt å beskylde folk,for noe de ikke har gjort.
Har nå brukt det meste av fritiden min på ekko,siden jeg flytta hit i år 1999.Du mener at denne ene hendelsen,så skal jeg ut av fotballen?
Jeg trenger ikke å bli utestengt,for at du skal få jobben.Du skal få ta over,jeg stiller opp fordi ingen andre gidder.

Odd Gøran

Anonymous said...

i he ik lyst på en jobb innaforekko, bare hetsing her!!

Anonymous said...

Odd G har gjort en kjempejobb for ekko.
Emil

Anonymous said...

Enig med Emil ! Bra at folk stiller opp ..

Fiske

Anonymous said...

he he, noen som ikke helt husker va som skjedde ser jeg.


heia bryn.

julian jonathén said...

teit å bruke arkivfoto btw

Anonymous said...

odd gøran e en veldig viktig person for ekko! kanskje på tide han gjør et comeback som spiller å? :)

idol-trond

Anonymous said...

ja, for to år sia va han meget god i den omgangen han spillte. klokt hode:-)

arnøy her har du et prosjekt å sette i gang med;-)få gamlingen inn i juniorstallen! hehe

keeperfantomet

Anonymous said...

når man klager på at det blir brukt arkivfoto,
så er begynner det å bli lite å klage på...

Anonymous said...

Du skjønner det Trond,at magen min vokser,knærne knirker og kondis får man ikke kjøpt på boks.Tror jeg passer best til å bære medisin veska og betale dommerne nå.
Så kan jeg komme å heie på deg. Arnøy kan gjøre underverker,men å få folk yngre,tror jeg ikke han greier.

Odd Gøran

Anonymous said...

mage?? da he du ik sett min å bror sin. me e dobbel sice av du oddemann:-)

keeperfantomet

Anonymous said...

Her va det faktisk en diskusjon i kunne ha bidratt i! Kunne laga et eget magegalleri syns i.

Frank

Anonymous said...

bilder mottas med takk!

baker'n