Sunday, July 15, 2007

Keepersituasjonen

Oppsummeringen etter endt vårsesong på keeperplassen kan vel best beskrives med et engelsk ord;
bizzare!

Etter 9 spilte kamper har vi så langt benyttet oss av hele 8 forskjellige keepere, noe som er temmelig unikt i Ekko's 69 år gamle historie...


Her følger en oversikt over keeperne, rangerert etter antall minutter ute på banen.

Vidar 180 min 7 baklengs
Ørjan 150 min 4 baklengs
Stefan 90 min 1 baklengs
Tommy 90 min 1 baklens
Kristian 90 min 2 baklengs
Nils Ivar 90 min 4 baklengs
Ståle 90 min 4 baklengs
Morten 30 min 0 baklengs

1 comment:

Anonymous said...

ørjan he vore best uansett, null protest!!

kunna heller skreve om kor fin bredde me he, i stede for å rakke ned på den viktigeste plassen på banen!

bli bedre t høsten, da stille i mannsterk opp, å ska forsvare plassen;-----)

keeperfantomet